2006年12月18日星期一

今天病了 >_<

每年一到冬天,我就像定期存款一樣,定時定後就總要派息-->生病 >_<

請了病假,個人迷迷糊糊中 就上網沽出早前抽中的那一手新股,賺了$1500左右:)
連病了都要睇住個市,真的沒辦法...........誰叫--->現金o既社會,係講現金架!有現金,美夢可成真! =P

其實返了這份新工差不多2個月,當初對住舊老細說
我想睇下出面既世界,如果失敗了就再回來....
出到來之後才發覺現實中怎會有這麼完美: 新工雖然帶給我少少榮譽、大大的寫字、背景接近的同事,但生意的機會卻比之前少、與客戶中的外國人交談令我極感壓力、現在的辦工室遠離中環的總行又不大等等.....
所以我還是決定用半年時間去決定去留好了!


1 則留言: